Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

rss

Friday, April 22, 2011

Sampai 13 Orang Pemuda PBB Kidurong letak jawatan?

Letak jawatan?






Apa masalahnya sampai 13 orang letak jawatan?kalau masalah peribadi tak dapat projek mungkin seorang  dua,yang lain kalau kena hasut mungkin boleh jadi juga,tapi tindakan menghantar surat peletakan jawatan kepada YB Fadillah sendiri bukan main seriusnya mereka ni,saya pun tidak tahu masalahnya,nak buat spekulasi pun tidak berani. Tapi rasanya kalau sampai nak salahkan YB Fadillah pun saya rasa tak patut.takk ,memang tak patut. Pasti ada sebab lain.



apa-apapun harap perkara ini tidak berlaku lagi selepas ini,dan diharapkan saudara jeffri dapat memberi penerangan lebih lanjut tentang tindakan beliau dan rakan-rakan lain. Kita berharap perkara ini dapat diselesaikan dengan lebih baik. Bersatu kita teguh,bercerai kita roboh :)




0 comments:


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans