Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

Sunday, April 17, 2011

DAP dan PKR CELAKA BERLAKON MALAM TADI

Pembaca-pembaca sekalian, anda boleh lihat sendiri perangai jahanam yang dibawa oleh pembangkang-pembangkang dari semenanjung,anda sendiri boleh melihat sifat kotor dan jahanam mereka yang sememangnya pakar dalam memprovok orang lain. terjerit-jerit sana sini dan menghina SPR dan POLIS.inikah orang yang kita mahu jadikan sebagai pemimpin?dalam erti kata lain,Anak haram. Keganasan,Itulah yang sebenarnya mereka mahu,mereka mahu ditumbuk,mereka mahu dilawan,agar nanti mereka dapat tunjukkan kepada dunia bahawa Polis adalah anjing kerajaan,Dapat mereka buktikan kerajaan bersifat kuku besi,SPR adalah agent SUPP, dan macam-macam fitnah yang dilemparkan. ini adalah taktik biasa yang sering dimainkan, Cuma disini,budaya ini masih baru,adakah ini permulaan Budaya Ganas di Sarawak?Bersyukur ke Hadrat Ilahi,Kita masih lagi dapat mengekalkan Kerajaan Barisan Nasional di Sarawak.Timbang-timbangkanlah...







9 comments:

Anonymous said...

Hahaa.....Anjing BN seperti kamu memang tidak mahu mengaku yang kamu sebenarnya menang dalam politik WANG SEMENTARA sahaj..kamu hanya menunjukkan seolah kamu akan terus berkuasa sedangkan benda itu hanya akan terjawab dalam PR 13 nanti...Woiii..sudahlah sombong dan bongkak kau seba kami akn pastikan pilihanraya umum nanti kamu dan anjing2 kamu akan terkubur dengan fitnah dan perangai kamu ini.....SALAM REFORMASI

Anonymous said...

Orang cina semenanjung yang buat ganas dan kacau bilau semasa pengiraan undi tu sepatutnya jangan lagi dibiarkan masuk sarawak atau sabah...hancur perpaduan rakyat malaysia timur oleh mereka,,kirim salam dgn tuan punya jam omega

Laut China Selatan said...

blah la pencacai PR,dah terang-terang salah taknak mengaku,ko ingat kami ni bodoh?kamu tahu semua taktik permainan kamu,memang sial

Anonymous said...

mun dah laki ya mabuk ngereco,kakia di tahan polis nyk apa salah nya,bodo pkr dap tok

Anonymous said...

apa orang cina, orang melayu... bukan semua orang malaysia kah? stop menghina bangsa sesama sendiri.. dunia sedang pandang kita, tahukah? tak malu kah? kita seharusnya hidup secara aman bukanya menghina sesama sendiri, islam, kristian buddha, hindu, semua agama negara ini tidak membezakan kaum..ini kan kamu, manusia biasa.. u fikirlah sendiri...

Anonymous said...

Polis malaysia dan SPRM memang bacul.. tuduhan polis dan SPRM rasuah dah di buat dan dirakamkan.. apa lagi tindakan patut diambil kerana memburukkan imej polis dan SPRM.. In cabaran kepada mereka jika berani..

Anonymous said...

Parti konek rakus PKR ni memangnya anjing macam boss dia, konek dok sedap dalam macam macam lubang semua salahkan kerajaan. Kalau dah dasar anjing dari bapak peliwat sampai ke akar umbi pun berbau taik.

Anonymous said...

saya tak hairan laa kalau awar tergelincir akidah nya penyokong dia nie pun nak sama tergelincir akidah.. mana hebat nya anwar ni cuma pandai berbohong buat fitnah.. tak sebab pun orang umno nak dengki dengan manusia jahil ni.. banduan sampah masyarakat orang2 umno semua benci tak ada apa nak di banggakan kenapa nak ada persaan dengki '... tak ada sebab laaa.. pelik2 kalau ada orang umno dengki tak masuk akal nak fitnah pencacai yang hidupnya penoh dengan noda dan dosa.... buang masa

Anonymous said...

he he,, kalah tu kalah je la,, salam 1 malaysia


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans