Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

rss

Wednesday, March 23, 2011

DATUK T(rio?)



Difahamkan Datuk T yang menjadi dalang dalam pembikinan dan penayangan video lucah adalah orang terdekat dengan Anwar. Apakah motif dan maklamat Datuk T yang sebenarnya?

Menurut sumber, Datuk T yang dimaksudkan pernah terlibat untuk melarikan Raja Petra ke London. Ertinya ada berbagai konpirasi sedang bergolak dibelakang tabir video tersebut.

Jika benar Datuk T adalah orang kuat Anwar, mungkin isu video ini sekadar ‘urusan’ peribadi Anwar dan Datuk T. Atau satu konspirasi untuk mengalih tumpuan terhadap beberapa isu sedang direncanakan?

Video tersebut juga bersifat ugutan, seolah mengharap satu imbuhan…

Malang sekali isu ini dikaitkan dengan politik, menjadikan suasana menjelang pilihan raya Sarawak terpalit dengan perkara peribadi yang cukup kotor.

Samada Anwar atau Datuk T, mereka bukanlah rakyat biasa yang perlukan bantuan. sebaliknya mereka adalah individu kaya raya yang kemaruk untuk berkuasa.

Seperti kebiasaannya, Anwar mungkin berasa cukup beruntung, kerana dengan mudah menuduh perdana menteri dan kerajaan Barisan Nasional terlibat. Dan dengan mudah juga menunding jari ke arah pihak polis, seterusnya menghina badan perundangan Negara.

Apakah semua itu memang dirancang Anwar dan Datuk T, untuk meraih simpati rakyat Malaysia? Kerana memang sudah ada benih-benih simpati sedang tumbuh dari kisah video yang digemparkan Datuk T.

Biarlah waktu akan memberi jawapan....

RB: tak tau nak cakap apa,politik yang penuh nista,RB tidak terkejut dengan permainan ini,akai boleh di baca kata orang, ada benarnya tulisan YB ZUL,puak-puak ni boleh buat apa saja,demi kuasa :),tepuk dada,tanya iman

sumber : MelanauBlogger

3 comments:

Unknown on March 23, 2011 at 10:38 PM said...

http://www.mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=%2F2011%2F3%2F23%2Fmstar_berita%2F20110323164302&sec=mstar_berita

Anonymous said...

rahim tamby chik orang PAS ke PKR? aku lupe lah....hihi..

Anonymous said...

hihi anwar tak pasal-pasal mengaku,orang tak tuduh pun,apa kes?

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Isuvideoseksmuslihatpolitik/Article


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans