Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

rss

Monday, March 21, 2011

SKMM / MCMC Diperangkap Blogger Hanief Yang Biadap !!!

Berikut rakaman suara siasatan SKMM @ MCMC menyoal Blogger Fuckatan Hanief yang baru dimuat naik beberapa minit yang lalusemalam. Perang siber untuk PRU 13 seakan bermula apabila blogger mereka ditangkap dan sudah pasti kes ini akan jadi panduan kepada bloggers fuckatan untuk masa hadapan.

SKMM mungkin tidak sedar mereka 'diperangkap'... Namun kejadian ini telah membuktikan niat jahat mereka untuk menjatuhkan maruah agensi kerajaan. Oleh sebab itu kita kena berwaspada dengan sesiapa sahaja...Gambar dan surat SKMM menyoal siasat Blogger Hanief juga telah tersebar luas.




sumber


RB:ada lagi rupanya mamat ni,ingat dah blah oversea,aku ingat lagi post2 beliau yang kononnya 'kecewa' dengan kerajaan Malaysia,sampai koyak sijil SPM,pahtu konon merajuk nak keluar dari malaysia,konon la,apala hanief,lu spin2 lagi dengan skmm,menyusahkan orang.brani post brani tanggung la,memang lu bebas bersuara,tapi tak bermakna lu boleh lepas tanggungjawab.penakut ka?alahai.

0 comments:


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans