Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

rss

Saturday, April 9, 2011

Kemesraan Dr Sim menjadi tarikan RAKYAT DUN Pending



Setelah membuktikan kejayaannya dalam kerjayanya sebagai seorang pakar kardiologi dan diiktiraf antarabangsa, kini Prof Dr Sim sekali lagi mahu membuktikan kepakarannya dalam bidang politik.

Ini terbukti apabila Prof Dr Sim keluar seawall jam 7.00 pagi bagi menemui pengundi dan rakyat di kawasan Pending. Selama 4 jam berkempen, Prof Dr Sim yang tidak lokek dengan senyuman sentiasa riang bertemu dengan pengundi tanpa mengira agama, bangsa dan ideologi politik.

Menjadi kehidupan hariannya ketika menjadi doktor yang sentiasa berdampingan dengan pesakit, kini Prof Dr Sim tidak kekok ketika bertemu pengundi sama ada di pasar mahupun di rumah-rumah kedai.

Prof Dr Sim yang bertanding buat kali pertama akan ditentang calon DAP, Violet Yong dalam usaha merampas kembali DUN Pending daripada DAP. Ketika ini, sokongan rakyat Pending terhadap Prof Dr Sim semakin meningkat atas faktor keperibadiannya yang mudah mesra dengan rakyat berbanding calon DAP, Violet Yong yang dilihat agak aggresif dan kasar.

Jom Ubah Pending…. Katakan Tidak Kepada DAP


Read more: http://cetusankenyalang.blogspot.com/2011/04/kemesraan-dr-sim-tarikan-pengundi-dun.html#ixzz1J1jXNZy4

2 comments:

Anonymous said...

TENGOK MUKA PUN DAH NAK TERGELAK, MESTI KELAKAR BAKAL YB NI

TERUSKAN BERKEMPEN, SAPU BERSIH BRO

Anonymous said...

undi bn :)


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans