Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

Saturday, April 9, 2011

Lagi Banner Calon BN disabotaj.(tak habis-habis)



sumber : M.i.M



puak-puak gundu sama puak temberang boleh lah mencaci maki lagi kat blok ni,tengok sendili keje beruk-beruk yang korang pergunakan kat sarawak.setakat ni RB tak ada tengok satu pun poster bendera atau banner calon Pembangkang yang cacat dikerjakan.sebab itu bukan budaya kami..nak rosakkan lagi silalah,biar rakyat sarawak tahu perangai yang konon mahu merampas sarawak.

3 comments:

mukapetang on April 9, 2011 at 4:26 AM said...

Memang tak sekolah mereka ini!!!

Anonymous said...

the chinese already decide... don't waste time & money..decision hv been made.. bn go to others area..let the chinese go with the DAP as they wish..
why bother.. all this while they don't think about others..why should we waste our time to think about them..

Anonymous said...

the SARAWAKIAN already been decide,PKR DAP and PAS can go back to semenanjung, :)


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans