Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

rss

Monday, May 30, 2011

Mat King Leather cakap pasal minyak

Tersebutlah kisah... Adalah satu hamba Allah ni...

Ke hulu ke hilir dia berceramah ke merata alam dengan bangganya dia membohongi rakyat kononnya betapa selama 8 tahun dia jadi menteri kewangan, tidak sekalipun dia naikkan harga petrol daripada kadar RM 1.10 seliter.





Bahkan katanya lagi;

1. Walaupun minyak mencanak naik akibat perang teluk, dia tak naikkan harga petrol. Betapa hebatnya dia kan? Perang teluk ogos / september 1990; harga dunia mencanak ke paling tinggi USD 41.02 pd oktober 1990.

Dia yg mula jadi menteri kewangan pada 1 mac 1991 bila harga dah jatuh balik; tak perlu naikkan harga petrol katanya.. hebat dak?

2. Tengoklah graf diatas betapa tingginya harga minyak mentah masa 8 tahun dia jadi menteri kewangan; bandingkan dengan kemuncak harga 2008. Kononnya Pak Lah dan BN disalahkan kononnya sebab tak reti manage ekonomi negara.

Wahai rakyat sekalian, janganlah hangpa terlopong dengar ceramah Anwar yang mana dia tak pernah nyatakan cerita sebenar kenapa masa dia jadi menteri kewangan harga minyak tak pernah dinaikka. Graf diatas membuktikan segalanya!

source: Anak Seberang


Maka didengarilah ulih penyokong-penyokong beliau dengan kencing tersebut maka bersorak lah mereka dengan ratiban reformasi,berguling-gulinglah puak gundu dengan gembira di jalanraya sahaya mendengarkan pembohongan tersebut..prffffffftttttttt

0 comments:


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans