Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

rss

Wednesday, March 16, 2011

G-Boy!

haaaa bukan maksud yang pelik-pelik,going back on you,yes..who?baca artikel ini dahh

source: semuthitam

Peribahasa Paku Dulang Paku Serpih, Mengata Orang Dia Yang Lebih memang sesuai dan sinonim dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Mana tidaknya. Bila dia buat, boleh. Tapi bila orang lain buat, tak boleh. Dia buat halal katanya. Orang lain buat haram. Tak ke retorik namanya tu?

Konon kalau diorang buat demonstrasi, diorang kata suara rakyat. Tapi bila orang lain buat, dia kata demonstrasi haram pulak.

Memang sah la diorang ni jenis yang tak boleh terima kenyataan. Padahal timbulnya demonstrasi macam tu dulu pun dipelopori oleh puak - puak diorang jugak.

Sikit - sikit, buat demo. Tiap kali buat demo, mesti bergaduh dengan pihak Polis dan FRU. Lepas tu tuduh la Polis dan FRU tu kejam. Anjing kepada Kerajaan kononnya.

Last - last, kena jugak batang hidung sendiri. Diorang pulak kena merangkak ke balai Polis mintak tolong nak buat laporan.

Pakatan Pembangkang di Perak hari ni buat laporan Polis berkaitan siri demonstrasi yang dilakukan di Batu Gajah kelmarin.

Tujuan demonstrasi haram itu kononnya untuk mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menyerahkan DNA, kumpulan demonstrasi haram itu juga telah menampal poster-poster yang mempunyai perkataan “subjudice” seperti andaikata PAS dan DAP gagal mendesak Anwar Ibrahim memberikan DNA, maka sahlah DNA lelaki Y adalah DNA Anwar Ibrahim dan Anwar Ibrahim bakal Hosni Mubarak Malaysia dan beberapa kata-kata kesat yang ditulis di atas poster kumpulan demonstrasi haram itu. Sumber dari HaprakDaily.

Itu bila dah kena batang hidung sendiri. Mula la kata tindakan tersebut menghina mahkamah dan sebagainya.

Diorang sendiri dah jelas dengan tujuan demonstrasi tu. Nak kata apa lagi? Tujuan demo tu diadakan bagi mendesak Anwar Ibrahim. Bukan mendesak mahkamah.

Anwar Ibrahim tu yang sepatutnya berani menyerahkan DNAnya kepada mahkamah secara sukarela. Tapi dia tak nak. Sebab dia tak nak tu yang jadi pertikaian serta desakan rakyat.

Memang masak la puak - puak Pakatan Pembangkang ni kena desak. Selagi Anwar tak serahkan DNA dia tu, selagi itu la rakyat akan terus mempertikaikannya.

Kalau diorang tak nak demo kena batang hidung sendiri, adalah lebih baik diorang sendiri buat demo. Desak Ketua Pembangkang yang bangang tu serahkan DNA dia.

Jangan sampai ada pihak yang buat Solat Hajat mohon perlindungan sebab teruk kena asak sudah la. Yang bersalah dalam hal ni Anwar. Jadi mintak la dilindungi dari dia.

Doakan supaya Anwar tu terbuka pintu hatinya untuk membuktikan dirinya tak bersalah. Jangan hanya pandai membuat tuduhan dan dakwaan secara membabi buta je.

RB: inila akibat yang diterima anuwar bila mengajar rakyat mengamalkan perjuangan demostrasi jalanan,bung nuar jangan nak salahkan orang lain pulak,dah kau sendiri yang ajar,bila diorang dah pandai kau marah pulak?sapa yang menghina makhamah sebenarnya?tangguh kes sampai 50kali,bila cerita kau nak abis?eh boring lah aku,nak senang kerja kau bagi laaa sample dna kau kat diorang,tak payah me******,rambut pun boleh...itupun kalau kau berani la... kah kah kah!

1 comments:

d on March 17, 2011 at 1:59 AM said...

Salam Perjuangan,

JUTAAN TERIMA KASIH saya ucapkan kerana sudi melayari blog saya. Sekurang2 nya anda mewakili pejuang2 maya yang hebat di Sarawak tidak terlepas pandang kehadiran saya menyertai perjuangan ini.

SYABAS juga buat anda yang berjaya menghasilkan sebuah blog yan begitu mantap dengan artikel2 yang bernas.

Ianya juga memberi peransang buat saya untuk mempelajari lebih mendalam mengenai selok belok peperangan CyWAR bagi menentang musuh politik.

KITA akan bersatu dalam memastikan BN akan terus menerajui Kerajaan Negeri Sarawak.. Saya akan turut membantu blogger2 Hebat di Sarawak bagi meyakinkan rakyat Bumi Kenyalang terhadap kecemerlangan Kepimpinan BN Sarawak.

Saya tlh linkkan blog anda dalam senarai blog 'Gelombang Sarawak' di blog saya..

KITAK SUKA BN...?? AOKK... :-)


SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

Melayu CinDia
Blogger Gelombang Rakyat

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/


ARTIKEL PENTING BUAT RAKYAT SARAWAK DI BLOG GELOMBANG RAKYAT.

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/03/anwar-teriak-gelar-orang-sarawak-bodoh.html


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans