Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

Thursday, April 7, 2011

Cara untuk menumbangkan kerajaan BN

1. Buat fitnah
2. Sebarkan fitnah
3. Buat cerita yang memeningkan kepala tapi ending tuduh kerajaan itu itu
4. Buat perhimpunan haram lepas tu tuduh polis anjing kerajaan
5. Ajak orang lain gaduh lepas tu cakap orang lain suka bergaduh
6. Biadap dengan Penguatkuasa
7. masa penamaan calon provok parti lain
8. masa berkempen musnahkan harta oranglain. macam kat bawah ni









belum papa gik dah merosak.kumpulan macam ya kah ktkorang mok jadikan pemimpin?

Lokasi : MIRI

8 comments:

Anonymous said...

CIPAP MAK LU LA TAMBIII... FUCK!!

Sarawakian said...

Ini anak murid papa gomo ni kaki fitnah muahahaha...
entry sampah...

Anonymous said...

sape yg buat fitnah dulu???

haji yadi said...

memang nak tumbangkan BN.....TAPI TAK BOLEH...tumbangkan bendera pun jadi la.

Anonymous said...

hahhhaaaa...... padan muko

Rajah Binai on April 8, 2011 at 8:14 PM said...

ceh,itu ja juak2 pr ni bleh cakap?fitnah?gua bagi gambar tak pecaya,lu nak ape lagi?turun sini tengok dengan mata kepala bijik lu.keh keh keh

Anonymous said...

Kenak si di ambik gambar Poster PKR sebelah DUN Bengoh ia..sik di usik lalu. Aku tahu tempat tok depan Penjara Sarawak ia. Memang dasar PKR sik gentlement. Adakah poster di sray? dah di berik langkau lalu maok molah hal.

Rajah Binai on April 8, 2011 at 11:45 PM said...

sorry,i dapat gambar pun dari blog orang.mun ada gik kelak update,nang nyata kekurangan ajar sidak tok.


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans