Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

Thursday, April 28, 2011

Peluang menjana pendapatan bersama DSAI.



Anda Penganggur?Malas cari kerja?Ketagih Facebook dan Blog?tunggu apa lagi! inilah peluang yang baik untuk menjana pendapatan. Dosa belakang kira, Nanti dah penat masuk la PAS,macam Bob Lokman,sambung kutuk kat sana pun masuk syurga punya!



keh keh keh,tak layak rasanya totok-totok dan pencacai2 PR ni digelar Cybertroopers,kalau Zombies boleh la,keh keh keh, paku dulang paku serpih,mengata orang sendiri lebih, sampai sekarang RB tertunggu-tunggu elaun 5000.00RM sebulan dari UMNO,yang dikatakan oleh blog sampah pembangkang. Rasanya lepas ni RB nak join la kursus ni,lagi bagus,ada income. Penat la kena kutuk dan mengutuk tapi takde gaji,macam PR senang la, duit dah depan mata kalau taruk babi pun dia tetap kata lembu.sama bodo macam lembu kih kih kih. Senangkan jadi pencacai?manada orang nak keji,ye la,dah guna nama RAKYAT. 



Gambar dicilok dari 1peluru

0 comments:


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans