Adalah dinyatakan dan ternyata bahawa blog ini ditulis oleh penulis pro-kerajaan. Semua Artikel atau imej dan video di blog ini hanyalah merujuk pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat/media yang terdapat dalam blog ini.

Friday, April 15, 2011

PERMAINAN SMS DI SAAT AKHIR MEMBELI UNDI




Pening-pening,lepas satu-satu, tuduh BN main tipu hantar sms byk2,lepas tu buat sms main isu sensitif,tapi taknak ngakuk,haa yang ini dah kantoi kat gua sendiri beb,kaki temberang2.dah terdesak sangat, puak ni nak meraih simpati,celako betul lah  rakyat kene tipu selama 5 tahun hanya untuk 200rm! CELAKO CELAKO CELAKO!(TGNA)

7 comments:

Qzee on April 15, 2011 at 10:53 PM said...

Awak sendiri yang cipta dan hantar kat org ramai ramai, Awak yang jadi dalang, tak payah lah nak fitonah orang, org sarawak tak bodo mcm kau, celako ko ya juak , palui nuan

Qzee on April 15, 2011 at 10:59 PM said...

SMS Ciptaan Murahan, Bulak Pembulak, Barang Naik:

Jom Ubah nasib dengan pkr
Mereka kata mereka Anti-rasuah

Memang Ciptaan yang jelik sekali, tak pandai nak main kata kata ...nadai kick, maloi kedirik, palui, dugu,
It is too late for you to fool the other party, look at yourself, you are fooling yourself, he he
Gud nite, we are now among thousand of crown here at Stutong, Ok lah ... Cheap fool guy,

Anonymous said...

Hahaha...ini KONSPIRASI ANUwar...!

Rajah Binai on April 15, 2011 at 11:12 PM said...

thanks for ur brilliant point of view,hard to chew isint it?but that's ok,im not the only one who receive this.

Qzee on April 15, 2011 at 11:21 PM said...

Tak akan ada org yang percaya SMS awak tu, itu cuma Org Barang Naik(BN) yang buat, semua org rumah panjang dan kampung telah di Sogok dengan byk duit , DUIT RAKYAT ... Jijik dan Memalukan

Qzee on April 15, 2011 at 11:23 PM said...

That SMS is Send By Be-End ... Kantoi ... Murahan, Many People know that is from Be-End, Nadai Modal agik, Kitok Be-end Nadai modal agik

Anonymous said...

ya setakat msg...x dapat dijadikan bukti..ne tauk ada org fitnah ya....


Post a Comment

Popular Posts

Bloggers of Sarawak

The Malayans